پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240520
باقري‌ها: استاديوم وطني به‌درد واترپلو مي‌خورد، نه فوتبال!/ شيري بايد خودش را ريکاوري کند
تاریخ انتشار : 1399/10/07 09:15:19
نمایش : 1292
پيشکسوت تيم پرسپوليس گفت: بيشتر از هر چيز سلامتي بازيکنان، کادرفني و تيم داوري اهميت دارد اما ما در اين زمين شاهد برگزاري يک مسابقه واترپلو روي چمن مصنوعي بوديم!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نبي‌الله باقري‌ها، مدافع پيشين تيم پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا درباره تساوي بين دو تيم پرسپوليس و نساجي اظهار داشت: فکر مي‌کنم پس از شکست تيم پرسپوليس در فينال ليگ قهرمانان آسيا و مشکلات روحي و رواني که براي تيم به وجود آمد، در اين بازي شاگردان يحيي توانستند حدود 6 موقعيت عالي روي دروازه نساجي ايجاد کنند. پرسپوليس نمي‌خواست در اين بازي بازنده لقب بگيرد و اين روحيه جنگندگي بهترين محصول از اين بازي بود.

پيشکسوت تيم پرسپوليس با اشاره به وضعيت اسف‌بار چمن مصنوعي استاديوم وطني قائم‌شهر در روز پرباران مازندران، عنوان کرد: نمي‌دانم چه اصراري وجود داشت که بازي حتماً مي‌بايست روز جمعه برگزار شود. اول از همه سلامتي بازيکنان، کادرفني و تيم داوري اهميت دارد اما ما در اين زمين شاهد برگزاري يک مسابقه واترپلو روي چمن مصنوعي بوديم! خيلي وقت بود چنين زمين و چنين مسابقه‌اي در ليگ برتر نديده بوديم.

وي همچنين افزود: در اين شرايط بازي براي هر دو تيم سخت است و احتمال مصدوميت بالا مي‌رود. نساجي هم بازي خوبي ارائه داد و با تاکتيک دفاع-ضدحمله توانست چند موقعيت خوب روي دروازه حامد لک ايجاد کند. بعد از آن فينال نياز به چنين تقابلي بود و از دست ندادن امتياز خيلي براي پرسپوليس حياتي و مهم بود.

باقري‌ها در مورد شرايط عجيب برگزاري اين ديدار گفت: نساجي يکي از معدود تيم‌هايي‌ست که مالک خصوصي دارد و به اين مالک هم بايد کمک شود. زيرساخت‌هاي استاديومي بايد توسط استان مازندران براي کسي که از جيب هزينه مي‌کند هم فراهم شود. نساجي هميشه در بازي‌هاي خارج از خانه عملکرد بهتري داشته و اين نشان مي‌دهد که خودشان هم با اين شرايط در مضيغه هستند.

پيشکسوت تيم پرسپوليس درنهايت در خصوص اشتباهات مهدي شيري که در تقابل پرسپوليسي‌ها با نساجي هم تکرار شد، بيان داشت: شيري بايد خودش به خودش کمک کند و با ريکاوري رواني و بدني به روزهاي خوب بازگردد. قطعاً کادرفني و ساير بازيکنان از او حمايت مي‌کنند تا مهدي شيري به اوج برسد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html